Okładka | |
Tytuł | J.Polski GIM 2/1 ćw Jest tyle do powiedz.. STENTOR |
Autorzy | Teresa KOSYRA-CIEŚLAK, Aneta ZAŁAZIŃSKA |
ISBN | 8361245469 |
Wydawnictwo | Stentor |
Cena | 18 zł |
EAN | 9788361245469 |
Rok wydania | b.d. |
Opis | Opis Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji isposobie widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podręcznik uczy, jak sprawnie, poprawnie iskutecznie porozumiewać się z innymi, podpowiada, jak radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, jak stopniowo doskonalić formy pisemne i jak mówić do słuchaczy. Wiedza gramatyczna, przydatna do lepszego rozumienia języka i sprawniejszego władania tym narzędziem, podawana jest w sposób systematyczny w stałym miejscu każdego rozdziału. Teksty zebrane w podręczniku należą do różnych gatunków piśmiennictwa: literatury pięknej, piśmiennictwa popularnonaukowego, publicystyki, dziennikarstwa. Reprezentowany jest też dział tekstów użytkowych. Dobór materiału odbija zróżnicowanie języka i jego funkcji, a zarazem ilustruje rozmaitość aspektów omawianego tematu. Ważne miejsce w podręcznikach zajmuje także przekaz ikoniczny. Nowoczesna metodyka, odpowiadająca wyzwaniom współczesności - to najważniejszy atut podręczników STENTORA. Seria podręczników ,,Jest tyle do powiedzenia!" przygotowuje uczniów do życia W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM, w którym łatwy ipowszechny dostęp do informacji wymaga wysokich umiejętności posługiwania się tymi informacjami. Autorzy podręczników z serii ,,Jest tyle do powiedzenia!" kładą nacisk na naukę czytania tekstów ze zrozumieniem i ich krytyczną analizę, formułowanie problemów i poszukiwanie własnych rozwiązań. Konsekwentnie odchodzą od metody wykładu, którego celem jest wyłącznie przekaz informacji. Wiadomościom podawanym w podręczniku towarzyszą zadania, które pokazują, w jakim celu i w jaki sposób można daną informację wykorzystać. Każdy temat naświetlany jest z różnych stron, tak by pobudzić dociekliwość ucznia, pomóc w zdefiniowaniu własnych problemów, otworzyć go na różne opinie iwizje, zachęcić do niestereotypowego myślenia. Problemy, które odwołują się do doświadczeń ucznia, w pierwszej kolejności mają go skłonić do rozmowy, wyzwolić chęć dzielenia się własnymi doświadczeniami, anastępnie pobudzić refleksję i chęć pogłębionej lektury. Dodatkowy opis wydania Rok wydania: 2010 |
Dostępność | brak |
Do koszyka | Towar niedostępny |