Okładka | |
Tytuł | Razem w przedszkolu KP 4 WSIP |
Autorzy | Anna Łada-Grodzicka, Danuta Piotrowska |
ISBN | 8302104961 |
Wydawnictwo | WSiP |
Cena | 6.3 zł |
EAN | 9788302104961 |
Rok wydania | b.d. |
Opis | Opis Cykl Razem w przedszkolu obejmuje książki dla Pierwszego Etapu Edukacyjnego, stanowiącego przedpole dalszej, systematycznej edukacji szkolnej. Treść książek wspiera szeroko pojęty proces rozwijania dziecka w różnych sferach, łącznie z elementami dotyczącymi początkowej nauki czytania, pisania i treści matematycznych. Przygotowana propozycja odciąży nauczycielki przedszkola od żmudnego przygotowywania indywidualnych pomocy dla dzieci i usprawni ich pracę wychowawczo - dydaktyczną. Różnorodność propozycji edukacyjnych, zawarta w pakiecie Razem w przedszkolu rozwija wszystkie procesy poznawcze i służy dobremu przygotowaniu dzieci do realizacji zadań czekających na nie w szkole. Pakiet składa się z pięciu woluminów zatytułowanych Karty pięciolatka i Wyprawka pięciolatka. Karty są skorelowane z Wyprawką i stanowią uzupełniającą się wzajemnie całość. Karty pracy. Cz.1. i Wyprawka. Cz.1. obejmują dwa miesiące zajęć - wrzesień i październik. I kolejno części 2. - listopad, grudzień, części 3. - styczeń, luty, części 4. - marzec, kwiecień, Części 5 - maj, czerwiec. Materiał ćwiczeniowy zawarty w Kartach pięciolatka. Cz. 4. realizuje tematy: W okresie przedwiośnia dbamy o zdrowie, Witamy wiosnę, Kolorowa Wielkanoc, Zwierzęta też lubią wiosnę, Lubimy zabawy i sporty i zapoznaje z literami drukowanymi C, F, J, Ł (oswojenie z obrazem litery), cyfrą i liczbą 10. Występują ćwiczenia rozwijające słuch językowy dziecka, wyrazy do globalnego czytania, dzielenie wyrazów na sylaby, opowiadanie treści obrazków sytuacyjnych, przeliczanie w zakresie 9, ćwiczenia z wykorzystaniem nalepek wielokrotnego użytku, zadania służące rozwijaniu gotowości do pisania, między innymi sprawności dłoni w rysowaniu różnych linii oraz różnorodne zadania rozwijające dziecko w sposób wszechstronny. Obok eksponowania liter i cyfr, pojawiają się zadania zmierzające do zapamiętania ich nazwy i kształtu. Jest to zapoznanie i oswojenie z obrazem litery, a nie wprowadzanie litery do obowiązkowego opanowania. Działania te obejmują taki stopień trudności, aby każde dziecko mogło je wykonać i tym samym osiągnęło sukces, będący zachętą do dalszej pracy. Dodatkowy opis wydania Strony: 40, Format: A4, Rok wydania: 2009, oprawa broszurowa |
Dostępność | brak |
Do koszyka | Towar niedostępny |