tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Środa, 24 kwietnia 2024

Książki

Skarby 1 podręcznik cz.1

Okładka
TytułSkarby 1 podręcznik cz.1
AutorzyBeata Szurowska Barbara Tichy
ISBN9788372537201
WydawnictwoJuka
Cena25 zł
EAN9788372537201
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
Podręczniki zawierają teksty z literatury klasycznej i współczesnej. Przedstawione zostały w sposób uwzględniający poziomy podstawowy - odpowiadający dzieciom słabiej czytającym i ponadpodstawowy - dla dzieci, które opanowały już umiejętność czytania. Zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej szczególnie starannie dobrane zostały teksty z elementami etyki - baśnie, bajki, legendy.
Edukację literacką autorki traktują wszechstronnie i łączą z różnymi dziedzinami sztuki, np. z teatrem, muzyką i malarstwem.

Budowa podręcznika: nauka czytania w pakiecie Skarby oparta została na metodzie analityczno- syntetycznej, uwzględniającej ogniwo pośrednie jakim jest sylaba. Pierwszy etap to wyrabianie gotowości do czytania, czyli etap przedliterowy, drugi etap to systematyczne wprowadzanie elementów czytania- zapoznawanie z kolejnymi literami, przygotowane zostały teksty do czytania o różnym stopniu trudności, na dwóch poziomach:
poziom podstawowy- teksty łatwiejsze i krótsze- wyróżnione dużą czarną czcionką,
poziom ponadpodstawowy- teksty trudniejsze, dłuższe- wyróżnione mniejszą czcionką i kolorową ramką. Zgodnie z zasadą stopniowania trudności początkowo są to bardzo proste teksty wyrazowo-obrazkowe. Ich długość wzrasta wraz ze stopniem zaawansowania uczniów w poznawaniu liter teksty na obu poziomach stanowią całość, co ułatwia pracę w grupie i umożliwia indywidualizację nauki. W Skarbach pojawia się cykl systematycznych działań ,,Czytam ja, czytasz Ty", aby rozbudzić w dzieciach motywację do samodzielnego czytania oraz zainteresowanie książką. W przewodnikach metodycznych zaplanowano działania na różnych płaszczyznach: głośne czytanie przez nauczyciela, czytanie rodzinne, wprowadzanie w świat lektur, głośne czytanie przez dzieci. teksty do czytania mają zróżnicowaną formę, aby zmotywować dzieci do podejmowania wysiłku- wiersze, komiksy, opowiadania, pod tekstami umieszczono pytania umożliwiające sprawdzenie czy dziecko czyta ze zrozumieniem.
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.