tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Piątek, 26 kwietnia 2024

Książki

Marketing Szulce wyd. 2006 WSiP

Okładka
TytułMarketing Szulce wyd. 2006 WSiP
AutorzyHalina Szulce, Magdalena Florek,
ISBN8302096877
WydawnictwoWSiP
Cena38.9 zł
EAN9788302096877
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 ? T-5/MEN i 2305 ? T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z 8 części: I Istota marketingu; II Badania marketingowe; III Kształtowanie produktu; IV Ustalanie cen; V Tworzenie kanałów dystrybucji; VI Promocja; VII Planowanie i organizacja marketingu; VIII Prawne aspekty marketingu. Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.

Dodatkowy opis wydania
Strony: 252, Format: 17x24 cm, Rok wydania: 2006, oprawa broszurowa
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.