tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Piątek, 19 kwietnia 2024

Książki

Myślę, czytam, rysuję cz.3

Okładka
TytułMyślę, czytam, rysuję cz.3
AutorzyAgnieszka Bala
ISBN9788361022312
WydawnictwoArson
Cena27 zł
EAN9788361022312
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
Rozwojowy profil terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.Zadania zawarte w książkach ,,Myślę, czytam, rysuję" są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.Książeczki ,,Myślę, czytam, rysuję" przeznaczone są dla:- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju. Książki ,,Myślę, czytam, rysuję" to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.

Dodatkowy opis wydania
Strony: 63, Format: 21x29,5 cm, Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.