tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Sobota, 27 kwietnia 2024

Książki

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Okładka
TytułBadanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
AutorzyDorota Błaszczyk, Julita Machowska
ISBN9788302157196
WydawnictwoWSiP
Cena37 zł
EAN9788302157196
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.


Dodatkowy opis wydania
Strony: 128, Format: 17x24 cm, Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.