Okładka | |
Tytuł | Jak pokonać trudności z matematyką w szkole PG? KP |
Autorzy | Anna Płońska |
ISBN | 9788362687770 |
Wydawnictwo | Nowik |
Cena | 41 zł |
EAN | 9788362687770 |
Rok wydania | b.d. |
Opis | Opis Uczniowie z trudnościami w uczeniu się matematyki są nierozłączną częścią procesu dydaktycznego w szkole. Często są to uczniowie, którzy dotarli już do IV etapu edukacyjnego, z zaległościami z poprzednich etapów i tacy, którzy mają zakorzeniony lęk przed matematyką i niechęć do tego przedmiotu. Przyczyn tych niepowodzeń można szukać w nieskuteczności działań dydaktycznych i wychowawczych szkoły, mogą one wynikać z zaniedbań w rodzinie i środowisku lub w lenistwie samego ucznia. Bywa, że wystarczy zwiększenie poziomu motywacji do nauki, wdrożenie do systematycznej pracy, wzmocnienie samooceny czy rozwinięcie zainteresowania matematyką, aby skierować tych ich na właściwe tory. Duża część tej grupy uczniów wymaga jednak specjalnego podejścia w procesie dydaktycznym, udokumentowanego opiniami i orzeczeniami z poradni psychologiczno-pedagogicznych, a także uwarunkowanego różnorodnymi ograniczeniami i zaburzeniami rozwojowymi. Materiał zebrany w tej książce adresowany jest zarówno do uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki wynikają z różnego rodzaju zaniedbań, jak i do tych z zaburzeniami rozwojowymi o różnym charakterze i nasileniu. Publikację polecamy także jako pomoc w przygotowaniu słabszych uczniów do matury. Dodatkowy opis wydania Strony: 286, Format: 21x29,5 cm, Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa |
Dostępność | brak |
Do koszyka | Towar niedostępny |