tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Piątek, 19 kwietnia 2024

Książki

Marketing

Okładka
TytułMarketing
AutorzyPhilip Kotler
ISBN8373015326
WydawnictwoRebis
Cena99 zł
EAN9788373015326
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii. Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i - co jeszcze bardziej frapujące - w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.

Dodatkowy opis wydania
Strony: 754, Format: 20,5x26,5 cm, Rok wydania: 2005, oprawa twarda
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.