tel/fax. 32 204 41 61 tel. 693 059 501 Regulamin Polityka prywatności Dostawa i płatność Twój koszyk

Logowanie

Nazwa użytkownika:
(login lub adres e-mail)
Hasło:

Utwórz nowe konto Prześlij nowe hasło

księgarnia Świat Ucznia

Piątek, 26 kwietnia 2024

Książki

Słownik polsko-angielski biznes media reklama T.1

Okładka
TytułSłownik polsko-angielski biznes media reklama T.1
AutorzyŚmid Wacław
ISBN9788361448648
WydawnictwoDR Lex
Cena49 zł
EAN9788361448648
Rok wydaniab.d.
OpisOpis
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W naszych obecnych, niezwykle burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne (komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe zapewnianie ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie mówiąc o pomyslach czy nawet ideach. BIZNES, MEDIA i REKLAMA stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym. Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom, wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z tych samych źródeł. Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii, komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu. Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy, jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu, otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.


Dodatkowy opis wydania
Strony: 208, Format: 14,8x21 cm, Rok wydania: 2010, oprawa: broszurowa
Dostępność
brak
Do koszykaTowar niedostępny
© 2013-2015 Księgarnia Świat Ucznia Katowice

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na akceptację plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.