Okładka | |
Tytuł | Razem w szkole SP 1 cz. 7 zeszyt WSIP |
Autorzy | praca zbiorowa |
ISBN | 8302100680 |
Wydawnictwo | WSiP |
Cena | 5.8 zł |
EAN | 9788302100680 |
Rok wydania | b.d. |
Opis | Opis Zeszyt 7. uzupełnia treści zawarte w podręczniku Razem w szkole. Część 7. Dzieci, korzystając z tego zeszytu, utrwalają wiadomości i doskonalą umiejętności zdobyte podczas zajęć, aby potrafiło coraz lepiej: - rysować po śladzie i pisać wzory literopodobne, - rozpoznawać i pisać litery: ó Ó, ń, ś Ś, ź Ź, ć Ć, - rozpoznawać i pisać dwuznaki: sz Sz, cz Cz, dz Dz, - układać i pisać wyrazy i krótkie zdania, - odczytywać wyrazy z rozsypanych liter, - rozróżniać i liczyć głoski w słowach i litery w wyrazach, - czytać litery, sylaby, wyrazy, krótkie teksty, - czytać ze zrozumieniem krótkie teksty, - przepisywać starannie, - pisać z pamięci, - pisać życzenia, - dodawać i odejmować w zakresie 10, - posługiwać się pojęciami: litr, kilogram, - dodawać i odejmować wyrażenia mianowane, - rozwiązywać zadania z treścią i łamigłówki, - krótko wypowiadać się na dany temat i odpowiadać na pytania, - liczyć elementy zbioru, - rozróżniać liczby parzyste i nieparzyste w zakresie 10, - porównywać liczby i stosować znaki: <, >, =, - rysować, kolorować obrazki, - rozpoznawać zwierzęta żyjące w parku, w lesie, w gospodarstwie, - rozumieć zwyczaje ptaków wiosną, - rozpoznawać niektóre rośliny rozkwitające na wiosnę, - podawać charakterystyczne cechy pogody, - posługiwać się słownictwem związanym ze świętami wielkanocnymi, - słuchać ze zrozumieniem czytanego tekstu. Zestawy ćwiczeń zostały dobrane tak, aby nauczyciel mógł korzystać z nichna bieżąco i doskonalić umiejętności dziecka stosując zasadę indywidualizacji. Ważna jest jakość wykonywanych ćwiczeń, nie wolno więc wymagać od dziecka mechanicznego wypełniania stron zeszytów. Nauczyciel powinien już na początku roku szkolnego zapoznać rodziców z zeszytami i omówić sposób korzystania z ćwiczeń. W zeszycie znajdują się dłuższe teksty do słuchania, mające na celu wyrabianie u dzieci nawyków czytelniczych oraz budowanie więzi między czytającym a słuchaczem. Są one skorelowane z treściami zawartymi w podręczniku. Uczeń doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem. Na końcu każdego zeszytu rodzice i nauczyciele znajdą porady psychologa: o dojrzałości szkolnej dziecka, przygotowaniu miejsca do nauki, dbaniu o zdrowie dziecka, jak współpracować i kontaktować się ze szkołą, jak dbać o bezpieczeństwo dziecka, jak je motywować do nauki... i wiele innych pożytecznych porad. Dodatkowy opis wydania Strony: 32, Format: A4, Rok wydania: 2009, oprawa broszurowa |
Dostępność | brak |
Do koszyka | Towar niedostępny |